19 Mart 2012 Pazartesi

İŞTE MİNİ DUBLEKSİM












12 yorum:

  1. bayıldımmmmmm harika olmuş minicik evin.içinin detaylarına da hayran kaldım ellerine emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Evet işte bu Canan hanım, sizin içinizi okuyorum şu an ''ah zamanım olsa ben daha neler yaparım'' diyorsunuz eminim:))
    Çok şirin olmuş gerçekten ellerinize emeğinize sağlık..:))

    YanıtlaSil
  3. bir sürelik sessizliğin sebebi ortaya çıktı nihayet. Özden Bey'e kesinlikle katılıyorum zamanınız olsa çok daha üretken olacağınıza inanıyorum. Ellerinize sağlık.. Zor bir çalışmaya girmiş ve başarmışsınız. Çok şirin görünüyor. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize saglik, cok guzel olmus. Minik seylere bayiliyorum gercekten!

    YanıtlaSil
  5. emeğinize sağlık, 100. izleyiniz oldum ne güzel di mi:=)
    www.modavesaire.net

    YanıtlaSil
  6. detaylarıyla beraber kusursuz minik bir dubleks. şahane olmuş, elinize sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Bir kızım olsaydı sanırım ona böyle bir oyuncak alırdım :)

    YanıtlaSil
  8. I love your room box and the cute wallpaper with the hearts.
    Hugs from Craftland

    YanıtlaSil
  9. keyifle seyrettim dubleksinizi:)))))))))))

    YanıtlaSil
  10. Hi, what a beautiful blog do you have, I like your miniatures!

    greetings
    Jody

    YanıtlaSil
  11. So beautiful...I love your blog, is the house made with paper mache? I make dollhouses with cardboard and paper mache. Beautiful!

    YanıtlaSil