26 Ocak 2011 Çarşamba

Minyatür Masa

Uzun zaman önce minyatür bir masa yapmıştım (minyatür derken önceki yaptıklarımın kutusu kadar büyüklükte :) ve üzerini yine kendi yaptığım birkaç adet minyatür eşya vardı onlarla öylesine donatıp fotoğraf çekmiştim.  Bilgisayarda bulunca resimleri paylaşmak istedim..
Masanın üzerindekiler birbirinden çok alakasız ama idare ediyor. Şöyle ki ; fincanla şarap içilmez :) kahve ile portakal yenmez :) Ama gazete okunurken kahve içilirde bir doğru orantı var yani hakkımı yemeyin.. :) Ben kumandayı çok seviyorum özellikle, orjinal gibi geliyor ...
Şuan minyatür bir çalışma odası üzerinde çalışıyorum. Yine mutfak ve yatak odası kadar miniiikk, şöyleki çakmak ın üstteki ateş çıkan demir kısmını koltuk yaptım yani ancak bir santim kadar koltuğu var odanın :) Bu kadar ufak yapmaya alışınca önceki yaptıklarım öyle dev geliyor ki gözüme.. En kısa zamanda resimlerini paylaşacağım inşallah..


3 yorum:

  1. SÜPER,O AKSESUARLARI NEREDEN BULUYORSUNUZ ONLAR DA MI İMALAT

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler, elimde onceden yaptigim oyle ufak tefek aksesuarlar var. Fimo hamuru ile cok ugrastim bir aralar genelde fimodan yaptigim pastalar fincanlar tabakalar falan :)

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık hayranlıkla izliyorum sevgiler

    YanıtlaSil